لا تندم على حب عشته
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

لا تندم على حب عشته

منتدى النجوم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

كلمة الى من احببت

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
BeNt AlEx
adhom
adhom
BeNt AlEx

المساهمات : 144

كلمة الى من احببت Empty
مُساهمةموضوع: كلمة الى من احببت   كلمة الى من احببت Icon_minitimeالسبت يناير 19, 2008 5:05 pm

اكيد جوا كل واحد مننا كلام عايز يقوله لحد حبه او بيفكر انه يقوله لحبيبه لما يحب أو يقوله لحد بيحبه دلوقتى و ممكن تكون في حاجات كتير تمنعه انه يقول الكلام ده ايا كانت الموانع بردو مش هتخليه يقدر يخبي اللى جواه و هنااا ارسل كلمة أو قول كلمة للشخص ده قول كل اللى جواك ومستنية اشوف كلامكم

كلمة الى من احببت Caa5gv10
AhmedVIP
سنة اولى حب
AhmedVIP

المساهمات : 20

كلمة الى من احببت Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة الى من احببت   كلمة الى من احببت Icon_minitimeالأحد يناير 20, 2008 3:11 am

الموضوع جااااااااااااااااااااااااااامد جدا

تسلمى ياقمر على الكلام لجامد دا كله
انا مش عارف ارد بس هقولها ربنا يوفقها وتكون اسعد انسانه فى الدنيا ولو من غيرى انا عمرى ماهزعل هتمنالها كل خير من قلبى
HeNoOo
سنة اولى حب
HeNoOo

المساهمات : 9

كلمة الى من احببت Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة الى من احببت   كلمة الى من احببت Icon_minitimeالثلاثاء يناير 22, 2008 4:43 pm

[size=24]ربنا يوفقك فى حياتك يارب وبتمنالك كل خير فى حياتك وميرسىيا دودى عالموضوع الجامد ده حقيقى ادالنا فرصة كبيرة اوى علشان نبين الى جوانا من غير كسوف وحرج وقدرنا نقولاللى مش قادرين نقوله للدنيا كلها[/size]
BeNt AlEx
adhom
adhom
BeNt AlEx

المساهمات : 144

كلمة الى من احببت Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة الى من احببت   كلمة الى من احببت Icon_minitimeالثلاثاء يناير 22, 2008 4:47 pm

ايه يا بت انتى بتحبي من ورايا ولا ايه يالهووووووووووى يبقى اللى قالهولى احمد بجد تعالى بقى يا عم احمد و شوف البت و الكلام اللى بتقوله

كلمة الى من احببت
صفحة 1 من اصل 1